Приватбанк розповів, що робити тим, хто постраждав від розбіжності курсів валют.
Банк Приватбанк компенсує своїм клієнтам більше 5 мільйонів гривен втрат від подвійної конвертації валют при оплаті покупок в гривні в зарубіжних магазинах, у тому числі через інтернет.

 

Про це повідомляє прес-служба банку з посиланням на першого заступника голови правління Олега Гороховского.

Повідомляється, що з 8 січня банк начал повернення клієнтам засобів по автоматичному перерахунку транзакцій DCC, зробленим в період з 29 грудня 2014 року по 3 січня 2015 року. Загальна сума повернень складає більше 5 млн. грн.

"Ми прийняли рішення компенсувати втрати клієнтам із-за нестійкості курсу національної валюти і специфіки міжнародних розрахунків, коли при оплаті за кордоном в гривнах з карти списувалася сума, яка відрізнялася від вказаної продавцем, - відмічає Олег Гороховский. - Після проведення повернення, кожен клієнт отримає СМС з вказівкою суми компенсацій, також повернення буде показано у виписці Приват24", - сказав замголови правління банку (см.: Приват24 - вход в систему).

У тих магазинах, які самостійно конвертують валюту без згоди клієнтів (наприклад, Next, Wizzair, Google Adwords), клієнтам треба розплачуватися з доларової карти.

Тим, у кого сума, знята з карти, відрізняється від конвертованої суми, вказаної продавцем, просять звернутися до банк.

Нагадаємо, 5 січня Приватбанк ввів тимчасові обмеження на здійснення окремих транзакцій з конвертацією гривні в доллар та евро, а також на використання для інших транзакцій з конвертацією спеціальний картковий курс. На такі заходи фінустанова пішла із-за істотних відмінностей між офіційним курсом гривни і її ринковим курсом до іноземних валют.